Oldalak

2007. január 19., péntek

Helyezés

Török felfelé, mint a talajvíz: a Statgép ingyenes statisztikai gépezetében a megtisztelő 830. helyen áll a naplóm, már amennyiben a heti látogatások száma alapján készült listát tekintjük mérvadónak. Az átlagosan heti 73 látogatóval érdemeltem ki ezt a kiemelkedő címet. Nem hinném, hogy valaha is az élbolyba kerülök (heti 47201 látogató kellene hozzá, cirka 646-szor annyi embernek kellene olvasnia, mint most), de még mindig jobb ez, mint a legutolsó, 1590. hely (heti 1 db látogatással - átlagosan).

Ha diagramon ábrázolnám mindezt informatikus módjára, hát ez látszana belőle.

Narancssárgákat már legyőztük, zöldek vannak hátra. Tehát jó vagyok a szeren: többen vannak mögöttem, mint előttem. Ezt is Nektek köszönhetem, olvassatok engem jól, és ajánljatok az ismerősötöknek is.

Nincsenek megjegyzések: