Oldalak

2007. január 4., csütörtök

Rejtélyes fogmosás

Fene sem érti, de nekem mindig fogmosás közben jutnak eszembe a legjobb gondolatok. Tisztán emlékszem, hogy akkoriban kezdtem el Delphiben programozni. amikor a Golyómánia nevű játékomat készítettem, és sehogy nem akartam dűlőre jutni vele. Logikai buktatóba ütköztem, és félredobtam a papírt, amin a pálya vázlata készült, majd lementem enni. Evés után fogat mostam, és kb. a fogmosás felénél jutottam el arra a pontra, hogy megértettem, mit is akarok csinálni. Így amikor újra dolgozni kezdtem, mintha egy teljesen másik papiros került volna elém: világos volt minden, és azon csodálkoztam, hogy eddig ezt hogy nem érthettem meg, amikor teljesen egyértelmű. De manapság is így van. Mindig fogmosás közben jut eszembe még valami, amit nem csináltam meg még aznap. Vagy ötletek a dolgozatokhoz, vagy egy dallam, dalszöveg egy új dalhoz. Lehet, hogy olyankor egy kicsit pihen az ember (mert hiszen a fogmosáshoz azért nem kell egy nagy észmunka), és azért történik mindez: nem tudom. De hogy így van, az egészen bizonyos.

Nincsenek megjegyzések: