Oldalak

2006. szeptember 26., kedd

Bioritmus

A hétvégén "hajnalfélnégyigébrenlévős" lakodalomban voltam, ami rendkívüli módon kiszippantotta azt a maradék erőt is belőlem, ami a tanév megkezdése után mintegy 3 héttel még maradt bennem. A suliban a hatalmas lelkesedés és jó kezdés után hirtelen annyi dolgom lett, hogy azt sem tudom, hogy melyikhez fogjak - nem egyszerű az osztályfőnökök élete. Késésben is vagyok néha, ezzel-azzal el is vagyok maradva, szóval eléggé túlterhelt most minden erőforrrásom, és várom, hogy egy kicsit töltődjek.

Ma a nap végén meg akartam magam örvendeztetni egy hideg kólával. Összehoztam nagy nehezen 160 forintot apróban, odaálltam az automata elé vigyorogva, ő meg közölte velem, hogy Sold out.

Hogy én mit közöltem vele, azt nem mondom el. Egyelőre.

Nincsenek megjegyzések: