Oldalak

2009. február 1., vasárnap

Születésnap!



Ebben a szellemben ébredtem reggel 10 óra körül. Kedvesem már ekkor sürgött és forgott, azon fáradozott, hogy születésnapi tortát hegesszen össze nekem. Nagyon benne volt a témában, és meg kell vallani, hogy az eredmény is nagyszerűen sikerült (délután 3 órakor vehettem át, mint megérdemelt meglepetést):


Érzékeled a digitális 29-est a gyümölcsök között? Az ízesítésről narancs, ananász, banán, vaníliapuding és rózsaszín tortazselé gondoskodik, a sütemény isteni finom, és persze külön kérésre készült, hiszen ezt a tortát szeretem igazán. A vajas krémmel megkent mindenféle tortákért annyira nem rajongok.

Évről évre egyre kevesebb köszöntést kapok. Érdemes ezen elgondolkodni azért. A cimbik nagy része elfelejti a születésnapom, lassan vele együtt engem is, de a közelebbi családtagok és barátok azért mindig felköszöntenek. Mindazonáltal furcsa, hogy vannak emberek, akik valamilyen megfontolásból azt hiszik, hogy másodikán van a születésnapom. Hát nem. Elsején van.

Ma még azt a remek lehetőséget is kihasználtam, hogy dupla Supershop pontot kapok a Plus-ban (szülinap miatt), így természetesen ott vásároltunk. Erről egyébként külön gondolatokat kívánok ejteni, mármint hogy mit tett a Plus-szal az elspárosodás, de ezt most, egy ilyen jeles napon hagyjuk is. Itt megint csak adtam az egyébként csak gondolatban létező fogyókúrámnak: 18 dekányi kókusztekercset vásároltam kakaós-rumos ízesítéssel. (Sok lesz egy napra.)

Ma javítottam elméleti dolgozatokat is, amiket mondjuk igazán rühellek, merthogy papíron vannak, olvashatatlan írással. Gyöngyszemmel is találkoztam, amit itt, ezen helyen osztanék meg a nagyérdeművel.

Kérdés: mi a különbség a táblázatkezelő és az adatbáziskezelő között?
Válasz: há'hogy nem ugyanaz.

Köszönjük, nulla pont.

13 megjegyzés:

misty írta...

Itt is kívánok Neked még nagyon sok ilyen szép szülinapot! :-)
Remélem tényleg ízlett a torta! :-) Azért sütöttem ilyet, mert tudom, hogy nem szereted a krémes sütiket! Ismerlek már, mint a rossz pénzt! ;-)

Thozoo írta...

Drága süteménysütő lány! Igazán le vagyok nyűgözve az ízhatás és a látványvilág által. Rendkívül elégedett vagyok, azt hiszem, be is írok egy ceruzás kisötöst zölddel.

Azé a rosszpénzről még majd beszélgetünk. :-)

Endoril írta...

Ezennel értesítjük, hogy Ön ugyanazon napon született, mint a nővérem. Ő is pont ma lett 29.
Mellesleg ( ) ekkora boldog születésnapot. Minimum :)

Thozoo írta...

Köszönöm szépen! Innen tolmácsolom jókívánságaimat a lányendorilnak. :-)

kATI írta...

Legyen még sok-sok ilyen szép napod! Egyébként, a dolgozatíróval meg egyetértek :-))!
Üdv.: Kati

Thozoo írta...

Köszönöm. Teljesen igaza van, de ennél bővebben tanulta a témát, szóval bővebb kifejtést vártam volna.

Sancyboy írta...

Hát így utólag is sok boldog születésnapot kívánok, de nem is olyan kicsit mint tsipa hanem ( ) ekkorát :)

Thozoo írta...

Köszönöm, Sanyi!

Misi írta...

Én is boldog születésnapot kívánok, igaz kicsit megkésve, de mentségemre szóljon, hogy szombaton elszállt a gépem és mostanra hoztam helyre!:D Kezdtek jelentkezni rajtam már az elvonási tünetek a blog hiánya miatt!:D

Norbie írta...

Boldog Születésnapot! A füled érjen bokáig!!

Thozoo írta...

Kösz srácok! :) Misii, ma is lesz frissítés!

FroSt írta...

Én is megkésve de töretenül nagyon sok boldog születésnapot kívánok :) !!

Thozoo írta...

Köszönöm, kolléga.