Oldalak

2006. szeptember 24., vasárnap

Szárzúzó

Egyszer volt, hol nem volt, amikor én még busszal közlekedtem, egy napon felújították a szolnoki buszpályaudvart. Lett is oda kitéve tábla, hogy tudja az utazóközönség, merre is mennek a buszok. A főbb úticélokat matricaszerű betűkkel írták ki a pályaudvar dolgozói, nem sejtve, hogy a betűk a mókás kedvű, várakozásba belefáradt utasok által majd átkerülnek ide-oda. Így lett Nagykörűből Nagykorú, Csataszögből Csat, szög, Tiszasülyből pedig Tisza ül. Akkor ezen jót mókáztunk, de a minap még nagyobbat kacagtam és egyben megállapítottam, hogy nem célszerű matricaszerű betűkből készíteni reklámozandó mezőgazdasági termékeink listáját, főleg nem ott, ahol a - szintén vicces kedvű - járókelők hozzáférnek.


Én kérek elnézést.

Nincsenek megjegyzések: