Oldalak

2006. szeptember 29., péntek

Szennylap

Ma este szennylapot olvastam. Elhagyatottan feküdt ez a műremek a fűtőtesten, magamhoz vettem hát, és belelapoztam. Elég régen láttam ilyen újságot, és nagyon régen néztem tévét is, ez lehet az oka, hogy nem egykönnyen dolgoztam fel, amit láttam. A hatás ugyanis nem maradt el, legalább fél óráig nem tértem magamhoz az ámulattól. Nem tudom megérteni, hogy hogy lehet ilyesmire pénzt kiadni. Az internetről letöltött pixeles képek mellé idétlen színnel és betűtípussal odaillesztett, néha a képekhez abszolút nem kapcsolódó szövegek, a helyesírási hibák tömkelege, a banális hírek, meg ez az egész igénytelenség arra enged következtetni, hogy az emberi igénytelenségnek tényleg nincs határa.

Önök a Thozoo naplója első mobiltelefonról történő bejelentkezését olvashatták.

Jó éjt!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:-)