Oldalak

2007. június 30., szombat

Szervó nélkül

A jót könnyű megszokni. Ezt már többször is tapasztaltam, de a hétvégén teljes mértékben megbizonyosodtam felőle. Történt ugyanis, hogy a valamikor családunk fő autóját megtestesítő Moszkvics típusú gépkocsival kellett 10 méterrel arrébb parkolnom. Én fiatalos lendülettel és páratlan rutinnal ugrottam a kocsiba, hiszen valamikor én is javarészt ezt az autót vezettem. Nos, a második lefulladás után már nem volt természetes a mosolyom, a negyedik körül pedig gondolatban az egész orosz birodalmat különböző, nem túl előnyös történelmi helyzetekbe helyeztem. A kormányszervó hiányából adódóan igencsak erőteljesen kellett kérlelni az autót, hogy arra menjen, amerre én szeretném. Maga a rémálom volt az a két perc, amíg gyenge kettes szinten változtattam meg az autó helyzetét.

Mindent összefoglalva azt mondhatom, hogy a kormányszervó és az automata szívató városi puhánnyá tesz, nagyon vigyázzatok, és néha hozzátok magatokat kondiba az orosz autóipar remekeivel. Mindamellett tíz perc extra nélküli orosz autó vezetése arra is jó, hogy utána a saját autónkba ülve félistennek érezzük magunkat.

Nincsenek megjegyzések: