Oldalak

2007. június 19., kedd

Komolyan

Vannak olyan emberek, akiket egészen egyszerűen nem tudok komolyan venni. Lehet, hogy mindez abból a roppant erőfeszítéseket magában foglaló próbálkozásból adódik, amellyel komolynak és felelősségteljesnek akarnak tűnni, de ezáltal éppen ellenkező hatást érnek el. De az is lehet az ok, hogy túlságosan nagy a szakadék kettőnk között értékrendileg, vagy berögzött szokásainkat tekintendő. A minap újra megtapasztaltam, milyen is az, amikor bármit is mondok, a beszélgető félnek mindenből jobb, több és szebb van, valamint mindenhez jobban ért, mint én, több tapasztalattal rendelkezik, és végső soron, többre tartja magát nálam. Eddig mindez idegesített, most azonban kifejezetten szórakoztató volt, ahogy egyre inkább próbált engem arról meggyőzni, mennyire tökéletes Ő. Csak azt nem kalkulálta bele, hogy én ismerem már, régről, és nem dőlök be a szövegnek, hiszen pontosan tudom, hogy ugyanolyan életet él, mint én.

Nincsenek megjegyzések: