Oldalak

2007. június 8., péntek

Reggeltől estig

Ma több alkalommal is írtam egy keveset, ezeket foglalnám itt össze.

8 óra 12 perc. Kicsit unatkozom. Beírtam az évet záró jegyeket, de ezeket majd csak harmadik és negyedik órában közlöm az érdekeltekkel. Nyertem egy helyettesítést is, boldoggá tett, hogy egy ismeretlen osztálynak kell év vége előtt 5 nappal elméleti órát tartani. Majd megoldom, persze, rutinom és tapasztalatom segít legyőzni ezt a problémát. :)

8 óra 30 perc. Már negyedjére pakoltam össze a cuccom az asztalon. Éppen ideje menni, kijelentkeztetek mindenkit.

10 óra 25 perc. Lezajlott a harmadik óra, mindenki megtudta a jegyeit. Elég nagy volt a zsibvásár, így egy kicsit telement a fejem a gyerekzajjal. Most csak ülök a tanáriban, és bambulok magam elé. Nagyon jól esik.

11 óra 42 perc. A helyettesítés jobban lezajlott, mint gondoltam, így a napom is jobban alakult a vártnál. Még egy kis meglepetést is kaptam a kedvesemtől, úgyhogy a meglepetések napja a mai. Remélem, így marad a dolog...

14 óra 5 perc. Túl vagyok egy kiadós ebéden, ami igencsak jól esett. Házi finomságok teljes tárháza, utána egy kis friss, hűtött gyümölcs - kell ennél több egy ilyen forró délutánon? Esetleg egy puha pamlag, amin tudnám folytatni azt az alvást, amit kényszerűségből reggel fél hétkor meg kellett szakítanom.

16 óra 24 perc. Egy bolt előtt állok. Kiadós eső után elkönyvelhetem, hogy mától kezdve negyven napig fog esni, hiszen Medárd napja van. Újra benépesedik az utca, holott 5 perce még embert se láttunk sehol.

17 óra 19 perc. A nap a végéhez közeledik, így azt hiszem el is küldöm ezt a naplóba. Még ma este egy pendrive új tulajdonosa leszek és a kedvesem is kap egy szexi illatú parfümöt. Más, azt hiszem, nem történik.

Fáradt vagyok, megyek pihenni. Elég volt ebből a hétből. Erőt gyűjtök a következőre...

Nincsenek megjegyzések: