Oldalak

2007. február 20., kedd

Vagányság

Annyira vagány vagyok, hogy két és fél éves tanári pályafutásom során először úgy mentem be a mai napra (amin teljesítenem kell béremér', ha már nem sztrájkolunk), hogy egy szó nem sok, annyit sem tanultam reá. Úgy gondoltam, próbára teszem magam, hogy mit is bírok én így, hardverből előadni. És hát mondhatom, teljesen korrekt voltam. Jöhet, eső, hóvihar. Tulajdonképpen ez lenne a professzionalizmus csúcsa, hogy az ember csak mindent előad, kisujjából kiráz, de ez sok esetben kivitelezhetetlen. Hiszen vinni kell be a mintafeladatot, amin gyakorolunk, programokat kell írni, letesztelni. Mondhatnám, néhanap nehéz a tanári lét. Bár a programok és feladatok szerverre feltolhatók, onnan előszedhetők, de néha ez is nehézségekbe ütközik, amíg a saját kis tudásbázist ki nem alakítom a már eddig létrehozott anyagokból. Az lesz aztán a kánaán! Ha minden összejön, nyáron véglegesül, és utána még egyszerűbb lesz az életem. Jövőre lesz az utolsó olyan évfolyam, amelyiken még nem tanítottam, azt követően minden anyag rendelkezésemre áll. Addig is, a végtelenbe, és tovább.

Jelenemről és jövőmről olvashattatok a mai napon.

4 megjegyzés:

kATI írta...

Észre is vették a nebulók, h. ma nem készültél! Ők hetente X alkalommal teszik! :-) (Tisztelet a kivételnek!)
Mondott már tanár olyant is, h.: nekem aztán mindegy, én leadom az anyagot és a fizetésem ugyanannyi, ha készülsz, ha nem! Szerencsére ez nem általános nézet! Csak jólesik tapasztalni, h. okosodnak a gyerekek.
Üdv.: Kati

Thozoo írta...

Félreértés ne essék: én nem "nem készültem", mert tökéletesen megtartottam az órákat. Inkább csak most minden rendelkezésre állt, és nem kellett tegnap este a mai nappal foglalkoznom.

Névtelen írta...

Hajrá Thozoo bátyánk, hajrá. Ha hozzánk úgy jössz be, hogy a kisújadból kirázod az anyagot, akkor én fogok elsőnek gratulálni. :)

Thozoo írta...

Félreértés ne essék. Én nem szervezés tanár vagyok. Én informatika-tanár vagyok. ;-) Mindamellett, azt kell mondjam, neked sem megy jobban, mint nekem. :-D Ebben kiegyezhetünk, és gratulálhatunk máris egymásnak.