Oldalak

2007. február 15., csütörtök

Elegem van

Kreatív vagyok. Az elmúlt pár percben ezt szerkesztettem:

Fáradt vagyok. Lehet, hogy az idő teszi. Elegem van abból, hogy senkit nem érdekel, amit mondok. Hogy mindenkit utolsó percben érint meg a változás szele. Elegem van a folyamatosan változó időből. Ősz, tavasz, kurvaélet. Elegem van abból, hogy a másfél éve folyamatosan oktatott anyagból egy szót nem tudnak visszamondani. Elegem van, elegem van bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee föööööööööööö. Utálom ezt a napot. Gyík. Gyííííík!

Jól esett leírni. Most már sokkal jobb a közérzetem.

4 megjegyzés:

misty írta...

Jaaaj! Ez nagyon aranyos! :-)

Thozoo írta...

Örülök, ha tetszett. :-) Egy kicsit fáradt voltam, azigaz.

kATI írta...

19:57-kor már tessék nagyon lazítani és ne gondolkodni!
De tényleg ari volt! :-)
Így legalább egyetérthetek (a mai nap is ilyen kaka)és mosolyoghatok itt kicsit magányomban.
Üdv.: Kati
Legyél laza!- jó hétvégét Nektek!

Thozoo írta...

Köszönjük. Jó volt, sajnos hamar eltelt...