Oldalak

2006. október 27., péntek

Vers a gólyáktól

A gólyabál előtt szokás, hogy az osztályok verset írnak az osztályfőnökről, és azt elő is adják. Ennek keretében ma kiderült, hogy egy idült alkoholista vagyok, akit az út szélén, a saját hányadékában fetrengve kaparnak majd össze, de én ettől persze nem leszek szomorú, mert az alvilágban a sátánnal is jól megértjük egymást, ő ugyanis szintúgy szeret inni. Ezt az osztályom állította ma a nagyszünetben, a kollégáim és a diákok népes hada előtt, versbe foglalva. Azt hittem megnyílik alattam a föld, soha életemben nem volt még ilyen megalázó élményben részem. Már maga az alkoholizmus feltételezése is sértő, de hogy ez még annyi ember előtt le is vezetődött, és jó poénnak gondolódott általuk... hát nem tudom, hogy mit mondjak. Gáz volt. Nagyon gáz.

---
Update: olvassátok el a hozzászólásokat!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jónapot Tanárúr!
Varga Richárd vagyok az osztálytitkár!Elnézést szeretnék kérni az osztály nevében mégegyszer föleg azok személyében akik írták a verset!Mellesleg hozzáfüzném h mi önt nagyon tiszteljük és becsüljük h ön az osztályfönökünk!!Nem állt szándékunkban az ön lelkébe taposni föleg nem íly mondon!!Elhiheti h megbánta mindenki még az is akinek ehhez semi köze nem volt!MEg amguy is ez a mai nap nem volt a K.9.C nek a napja!Mégegyszer elnézést kérünk és remélem h Tanárúr idövel megbékél!Maximális tisztelettel Richárd

Thozoo írta...

Szia!

Való igaz, hogy nem volt jó napunk, se nektek, se nekem. Majd túllendülünk a dolgon valahogy. Örülök, hogy megkerestél, biztos lehetsz benne, hogy "megbékélek idővel". Jól fog esni ez az egy hét szünet, ami következik, talán mindenki megnyugszik egy kicsit, és új erővel lehet kezdeni a munkát novemberben.

Hálás vagyok, hogy írtál; nagyon köszönöm.

kATI írta...

Fel a fejjel!-ilyenek ezek a gyerekek, nem mindíg gondolkodnak előre! Meglátod igyekeznek jóvá tenni! A baj az, h az ember nem felejt, csak megbocsájt.
Azért szép hétvégét és szép hetet kívánok nektek! Lazítsatok, pihizzetek! Üdv.: Kati

Névtelen írta...

Jobb kétszer pofára esni, mint egyszer mellé.

Thozoo írta...

Essen pofára az, aki megérdelmi. Én nem érdemeltem meg.

Outsider írta...

Krisztián .....akarom mondani Névtelen egy akkora barom vagy, hogy már nem tudok rád mit írni.