Oldalak

2006. október 3., kedd

Pénzügyből elégtelen

Arról most részletesen nem beszélnék, hogy mit éreztem ma, amikor fizetésemelés és megemelt óraszám ellenére is kevesebb pénzt kaptam, mint fizetésemelés előtt. Én örülök, hogy ennyit melózhatok, de azért csak jó lenne valami motiváló erő, ami valamilyen formában (pl. pénz) megmutatkozik. Egyre inkább elfajul itt a helyzet, alternatív megoldások pedig aligha léteznek arra vonatkozóan, hogy az ember valamiféle mellékes kis keresetre szert tegyen. A horoszkópom szerint ma mégiscsak találok valami ilyesmit, amihez ráadásul nagyon jól jön az én műszaki érzékem is, persze mondjuk már elég reménytelen a helyzet, ha az ember elkezd hinni a horoszkópoknak, főleg pénzügyi téren. Gondolom, nem csak én vagyok így ezzel, a szeptemberi fizetést megkapva mindannyian (helyesbítek: a legtöbben) megérezzük a változásokat. A java még csak ezután jön, tartsatok ki, sorstársak.

Nincsenek megjegyzések: