Oldalak

2006. október 11., szerda

Átvettem, enyém!

A szakdolgozatom elfogadása és annak megvédése után a mai napon sikerült átvennem a diplomámat a főiskolán! Nagyon örülök, és annak is, hogy vége van a napnak; rettenetesen hosszú volt, zsong a fejem, és most minden olyan zavaros. De nagyon boldog vagyok, és mivel megígértem, hogy megírom, hol jártam ma, hát tessék: egy fénykép, rajta én és hőn áhított főiskolai oklevelem!


Itt éppen a suli egy nagyon kellemes kis kapcsolótáblával végződő lépcsősorán állok.

Még egyszer köszönöm mindenkinek, aki bármilyen módon (főleg nógatással) támogatta eme nemes ügyet, igyekszem a jövőben mindezt meghálálni.

Aludjatok jól!

5 megjegyzés:

mizy írta...

Gratulalok jomagam, es a kedves masik enem neveben is!

kATI írta...

GRATULÁLUNK, MERT MEGÉRDEMLED!
MÓRICZÉK APRAJA ÉS NAGYJA ÜDV.

Thozoo írta...

Köszönöm szépen! :-)

Névtelen írta...

Gratulálok én is. Nekem is kéne már egy diplomát szereznem. Lehet veszek egyet a Józsefvárosi piacon!:)

Thozoo írta...

Devil, minden szerdán akciós áron vannak, én is azért mentem akkor. :-))))