Oldalak

2006. október 22., vasárnap

Beteg lettem

[Mobiltelefonról]

Allergiás vagyok a házi porra. Egy fél éve derült ez ki, onnantól kezdve egy nagyon jó gyógyszert szedek erre a problémára, amely minden egyes náthakitörés-szerû tünetet teljes mértékben megszüntet. Orrsprayvel is rádolgozok a témára a biztosabb hatás kedvéért. A gyógyszer dobozàban 28 tabletta lapul, így 28 naponta a háziorvoshoz járok és íratom fel a pirulákat. Eddig nem is volt probléma, most viszont eltelt fél év, és allergiám felülvizsgálatára kell menjek jövõ héten. Hogy a teszt újra kimutassa, hogy allergiás vagyok a porra, ezért nem szedhetem a gyógyszert a vizsgálatot megelõzõ héten, tehát most sem. Ennek folyományaként olyan beteg vagyok, hogy el sem tudom mondani. Valószínû, hogy egy náthát is sikerült becsempésznie valakinek a szervezetembe, így most duplán küzdök az életemért. Egész nap fel sem keltem az ágyból, az elhasznált papírzsebkendõk száma pedig jóval száz fölött jár, szóval az élet nem egyszerû. Reménykedem, hogy a holnapi napot túlélem valahogy. Drukkoljatok!

2 megjegyzés:

kATI írta...

Jobbulást!

Thozoo írta...

Köszönöm, már jobbulok... :-)