Oldalak

2008. június 29., vasárnap

Közgé C, 2004-2008.

Az ember nem is gondolná, de négy év rendkívül gyorsan eltelik. Különösen akkor, ha az ember tanár, és nincs a négy évben ismétlés, nincsenek olyan ismeretek, amikhez már megvannak a tananyagok és a dolgozatok, minden órára készülni kell. Az ember gürizik, mint állat és csak azt veszi észre, hogy újabb és újabb hónapon van túl. Valahogy így telt el nekem is az első négy év, és ebben a négy évben központi szerepet játszott az az osztály, akik alig pár napja érettségiztek le, és akikről már olyan sokat írtam.

Közelebb voltam a húszhoz, mint a harminchoz, amikor elkezdtem a pályafutásomat a suliban, most meg éppen az ellenkezőjét mondhatom el. Ennek ellenére egyáltalán nem bánt a dolog, most van kedvem tovább csinálni. (Csak év eleji nyitó- és év végi záróértekezletekre nem kellene járnom, mert olyankor mindig elmegy a kedvem még az élettől is, de ez múló állapot, és nem is ide tartozik.)

K12C az érettségi vizsgabizottság előtt, a vizsgák után

Amikor ezt a fényképet elkészítettem, tudtam nagyon jól, hogy soha többé az életben így egy csoportban nem fogom látni őket, és ez azért rosszul esett. Amilyen első osztályban volt a viszonyunk (ordítottam én sokat rájuk), nem gondoltam volna, hogy így megkedvelem őket, de aztán mégiscsak voltak az osztályban olyan emberek, akik miatt érdemes volt próbálkozni, néha egy-egy újabb, a tananyaghoz olyannyira nem kapcsolódó érdekességet belecsempészni az órába, vagy jobban elmerülni egy témában. És persze sokat tanultam tőlük is. A mai napig nem tudnám, hogy mi a dászíp, vagy a sima kifejezőeszközök jelentése, ha nem tanítom őket és kimaradnak az életemből.

Azért, hogy mindig emlékezzek rájuk, álljon itt egy pár fotó olyan iskolai, tanórai eseményekről, amin közösen vettünk részt.

Eligazítás az óra elején.
(2005)


Számot cseréltünk. :-)
(2005)


Digitális fényképezőgép paramétereinek vizsgálata
(2005)


Így terjed a pletyka
(2005)


Egy kicsit nem figyelek oda, és máris...
(2005)


Engem is célbavettek :-)
(2005)


Pár korty Kinley gyömbér, kiszáradás ellen.
Hogy fizessek is valamivel, dedikálom az üveget.
(2005)


A gépteremben enni szigorúan tilos!
(2005)


Kinyílt, indulás befelé!
(2005)


Hangulat óra elején. (Na itt motiváld őket!)
(2005)


Elméleti oktatás
(2005)


Orcám, mint eszköztár
(2005)


Megnézzük, megvitatjuk.
(2006)


Elmondom, hogy lesz.
(2006)


Na várjál csak, mit csinálnak azok ott hátul?
(2006)


Nem volt hangulatom olyannyira a fényképezéshez.
(2006)


Teremcsere: 18 kockával egy négy számítógépes tanirodában.
Jóhogy mobilozok.
(2007)


Mit találtatok a YouTube-on?
(2007)


Ez bizony valami érdekes...
(2007)


Félévi jegyek megbeszélése. Hű segítőm az Excel.
(2007)


Na, mondjad, mit tudsz?!
(2007)

Isten veletek srácok! Jöjjön össze minden, amiben hittetek és amit elterveztetek! Remélem, még találkozunk valamikor...

---
A történelmi képeket köszönjük Sancyboynak.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönjük Tanár úr!
Ez egy méltó visszaemlékezés a hőskorra mikor megkezte pályafutását a "ká tizenkettő cé" osztály.
Hiányozni fog a banda, akarom mondani már is hiányzik :D
De bízok benne hogy sűrűn, kinek-kinek lehetőségéhez mérten, összefog jönni a csapat egy-egy sőr (vagy bármi más) erejére. :D

Endoril írta...

Jajj a Bálintot falra kenős kép nagyon meleg :DD

Unknown írta...

Az, de jo lett :P eredeti megoldás :D

Sancyboy írta...

Hát igen csak én fényképeztem xD
Tényleg köszi Tanár Bácsi!
Az am biztos hogy hiányozni fog a banda meg a sok hülyülés a folyosón meg az órákon! "Csitt-csitt!".
És szerintem az osztály nevében is megköszönhetem ezt a 4 évet amit kibirtál velünk. (még nem sírok xD)

Thozoo írta...

Én örültem, hogy ott lehettem, Sancy.