Oldalak

2008. június 9., hétfő

Két éves a Thozoo naplója - születésnapi nyereményjáték!

Éppen ma két éve annak, hogy elhatároztam, blogot fogok írni, és megszületett az első bejegyzés is. Az elmúlt két évben (ezzel együtt) 590 bejegyzést olvashattatok el. A kezdeti heti 1-2 fős látogatottság mára napi 40 (=heti 280) körül mozog, a fejlődés töretlen.

Úgy gondoltam, hogy a születésnap alkalmából újabb nyereményjátékot indítok, melyen ezúttal nem SIM-kártyát, hanem egy nagyszerű könyvet, a 282 oldalas Fotóvilág 2007 művészeti albumot lehet megnyerni. (Információk a könyvről itt.) A könyv bolti ára (ahol még kapható): 3.800 Ft.

Az album

Hasznos "olvasmány" ez azoknak is, akik nem kiváltképp szeretnek olvasni, mert az alkotás 90%-át fotók foglalják el. Aktív fotós múltam emléke ez, olyannyira, hogy egy fotómat be is választották az albumba, nyereményjátékunk kérdése pedig éppen ehhez kapcsolódik: Mi a címe Thozoo azon fotójának, amely bekerült a Fotóvilág 2007 albumba?

Így néz ki belülről...

A megfejtéshez szintén segítséget nyújthatnak a Thozoo naplója régebbi bejegyzései. ;-)

Megfejtésként csak a kép címét kell beküldenetek nevetekkel és postacímetekkel együtt a thozoonaploja@gmail.com e-mail címre, 2008. június 30-án éjfélig. Sorsolni július 1-én fogunk. Remélem, sok megfejtés érkezik, hogy izgalmasabb legyen a verseny!

Jó keresgélést mindenkinek! Ünnepeljetek velünk!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Üdvözletem!

Hát tanár úr kitett magáért az biztos :D nekem személy szerint nagyon tetszik a blog, és kellemes olvasmányt nyújt minden időben (igen akár éjfélkor is :D ) A bejegyzések mindig felkeltik az érdeklődést, hangulatosak. Egyszóval - ha fogalmazhatok így - a legkirályabb blog amit eddig olvastam :D na jo azért a K12C blog is etalon :D
Na azthiszem ennyi belőlem bőven elég :D
Mindent bele tanár úr , csak így tovább ! :D

Ui.:(hiányolom már az elméleti infó órák nyújtotta élményeket :( de nem csak én, azthiszem mindenki akit tanított :D)

UUi.: Az esetleges helyesírási hibák esetén kérem kérdezze magyar tanárát, nyelvtudományi lektorát.

Na tényleg elég már belőlem :D További jo bejegyzésírogatást! :D

Thozoo írta...

Köszönöm a pozitív véleményt. Ja, igen, éjfélkor is itt tekerem a szervert, hogy éjfélkor is tudjatok olvasni. :-) A K12C blog tényleg jó. Kár, hogy új post nincs.

Ti is hiányoztok nekem. Az elméleti órák nem mindig, de a társaság gyakran eszembe jut. ;-)