Oldalak

2017. március 10., péntek

Egy széria vége

Írtam már régebben arról, hogy nap mint nap gyakorolok a Duolingóval. Fontosnak tartom, ez némiképpen szinten tartja ritkán használt angolomat. Arról is írtam, hogy egyszer megszakadt a szériám, ez akkor nagyon rosszul esett (5 nap ment a levesbe), éppen ezért igyekszem minden nap megcsinálni a napi feladatokat és megőrizni a szériát. Tegnap reggel azonban kaptam egy különleges ajánlatot.


Nos, barátaim, 701 nap után egyetlen egy napot kihagytam. Nem figyeltem oda. És elfelejtettem széria-befagyasztót is vásárolni! Katasztrófa, odalett a 701 napos szériám, ami majdnem két év. Szívszaggató érzés, de mint látszik, megszakadt szívem 890 Ft-ért újra összeragasztható lenne. Úgy gondolom viszont, hogy nem én vagyok az a célcsoport, aki 890 Ft-ot áldoz egy adatbázis-rekord egyetlen mezőjének módosításáért, így csak a történelmi hűség kedvéért jegyzem meg itt a naplóban, hogy eme csúfos bukás után is képes vagyok újrakezdeni, hiszen nem a szériában eltöltött napok, hanem a megszerzett tudás a lényeg. 

Megyek is, megoldom a mai feladványokat. ;)  

Nincsenek megjegyzések: