Oldalak

2009. július 26., vasárnap

Fogalmazzunk egyszerűen! 7

Az elmúlt fél év újra bővelkedett az értelmesebbnél értelmesebb beszólásokban, szösszenetekben és félrefogalmazott gondolatokban. Lássuk a termést, és saját magyarázataimat!

  • Begyűrtem magamat magam alá.
    Legyünk kicsit vizuálisak, és képzeljük el… kicsit olyan, mint a régi rajzfilmekben a porszívók, amik felszippantották saját magukat.

  • Én nagyon jól éreztem magunkat.
    Legalább nekem nem kellett éreznem semmit. Érezted helyettem is.

  • Tanyasi kolléganőm tehenet termeszt.
    Igen, és egész nap a bociültetvényen szaladgál fel-alá.

  • Fáj a középső kislábujjam.
    Egy láb, amin csak kislábujjak sorakoznak.

  • Lehet, hogy kékül néz ki, csak olyan lilás mégis.
    Egy kis vitatkozás a digitális színképzés és a valóság különbségeiről.

  • Ez zöldebb, mint kék.
    A sárga műanyag vödrök színének meghatározása mindig is bonyolult probléma volt.

  • Valaki ideszólt, vagy csak én recsegek?
    CB-rádiók egymás között…

  • Nem csak az izében van a hiba… hanem a micsodában is.
    A miafene meg a hogyishíjják meg már régen nem működik.

  • Akármeddig alszok, hét órakor ébren leszek.
    Legalább lefőzöl egy kávét, meg bedobod a mosnivalót a gépbe, mielőtt nyolckor felkelsz.

  • Minden este van, vasárnap fél nyolckor.
    Minden nap egy újabb vasárnap.

  • Nyersen ne puszilgasd a kiscsirkét!
    Majd ha kisült, akkor bepuszilhatod mindet.

  • Olajos-főző halverseny.
    Mindenki nyálkásan csillog, miközben készíti az étket.

  • Olyan, mintha darálná a semmit.
    Képzeld el, milyen hangja lenne, ha darálna is valamit!

A Fogalmazzunk egyszerűen! sorozat régebbi részei itt: 1 2 3 4 5 6

Nincsenek megjegyzések: