Oldalak

2006. október 25., szerda

Fogalmazzunk egyszerűen!

Nagy igyekezettel gyűjtöm a környezetemben történt beszólásokat és félremagyarázásokat, ezekből adnék közre egy csokorral, hogy más is okulhasson, és jót derüljön rajtuk. Én magam rendkívül jól szórakozom minden alkalommal, amikor előkerül.

  • Szúnyoghaláltetem. (Egy halott szúnyog meghatározása.)
  • Ha 70 kiló lennél, akkor olyan lófejű, összeesett pofád lenne, mint a gebéknek.
  • Megcsipkedett a szúnyog, és úgy néztem ki, mint egy százegy kiskutya.
  • Nem versz meg magadat énáltalam.
  • Reverenda alatt pálinkát isz. (És szentül meg volt győződve, hogy a dal végén tényleg pálinkát isz(ik), és nem pálinkát visz.)
  • Az a nő kinézett egy hogy!
  • Remélem nem tudom milyen idő van.
  • Ezt a kérdést most tényleg felszegezted nekem?
  • A degenya az egy olyan szó, hogy degenya.
  • Ha elkezdesz nekem beszélni angolul, én annak is csak a felét se értem.
  • Hapciznom fog kelleni.
  • Fú, én olyan epres koton szagot érzek!
  • Nem kell felébresztenelek.
  • Ha egész nap van mit csinálni, hazajövök, és olyan fitt vagyok, mint a fos.
  • Ettől a melegtől egyszer rosszul leszünk, és egyik reggel majd arra ébredünk, hogy meg vagyunk halva.
  • Délelőtt akkora volt az ujjam, mint kétszer.
  • Megkívántam a kismacskafülszagot.
  • Nem béna így ebben a ruhában én?
  • Hogy hívják ezt a lábadnak a sarkát?... Ja, sarok! :-)
  • Zöldeslila színű. (Csak képzeld el...)
  • Úgy örültem, mint a fába szorult féreg.
  • Darázsszínű tömörpók
  • Cukratlan. (Nem cukros.)
  • Meggyökkent a lábam. (A meggyökkenés, mint kiderült, korántsem egy ismeretlen fogalom: Karcag térségében igen jól ismerik. Azt az eseménysort jelöli, amelynek során bizonyos testrészek elvándorolnak kissé a helyükről.)
  • Azt álmodtam, hogy anyukád ment fel a lifttel, de az örömhormonja lent maradt.
  • Áthallatszódott a kukorica illata. (Mivel előzőleg a konyhában éppen kukoricát pattogtattam a mikróban.)
  • Ha felkelek, akkor biztos, hogy felkelek.
  • Ez egy semmi ízű valami. (A pászka korrekt meghatározása.)
  • Tőtött pörkölt. (Válasz arra a kérdésre, hogy mi legyen holnap az ebéd...)
  • Innen nézve az utolsó, ahonnan számolva az első. (Egy utca utolsó házára való rámutatás.)

4 megjegyzés:

mizy írta...

mind jo, de az epres koton szaga viszi a palmat :D

Névtelen írta...

Hali!

Nekem is tetszenek! Nem lehet egyszerű, aki ilyeneket szól be! :D

Szerintem ez se gyenge!

"Ettől a melegtől egyszer rosszul leszünk, és egyik reggel majd arra ébredünk, hogy meg vagyunk halva."

:D

Thozoo írta...

Én vagyok a legnagyobb előnyben, mert én tudom, hogy a beszólások kitől származnak.

Kismacskafülszag forever.

kATI írta...

Hát ezek egyszerűen jók, nagyon jók! :-D