Oldalak

2008. július 17., csütörtök

Fogalmazzunk egyszerűen! 4

Jegyzetelési kedvem továbbra is változatlan, gyűjtöm a be- és elszólásokat, lássuk, hogy az elmúlt fél évben miket sikerült feljegyeznem.

  • Párbeszéd:
    - Te már álmos vagy?
    - Egy kicsit.
    - Én is úgy, nem annyira, annyira hogy izé.
    Szerintem igenis álmos volt. Láthatóan beszélni nem tudott már.

  • Azt szeretem, hogy minél jobban szeretsz, annál jobban szeretsz.
    Hát igen, az élet örök törvényszerűségei. Vannak még ilyenek: minél többet eszem, annál többet eszem, sőt: minél többet vagyok a napon, annál többet vagyok a napon.

  • Nekem valami vízszintességi rohamom lehet.
    Több alkalommal is rátört kedvesemre a délutáni fáradtság, olyannyira, hogy egy idő után már saját magánál is betelt a pohár, akkor sikerült ezt kiböknie.

  • Nem bírok enni egy szemfalatot se.
    Pedig nem is szemet főztünk ebédre.

  • Engedek vizet, hogy igyunk éjszaka tudni.
    Kisebb keveredés a nyelvi elemekben, de azért értjük a lényeget. :-)

  • Beleunok az unalomba.
    Ezt már nem lehet tovább fokozni: az unalom csúcspontja.

  • Elhoztam egy betegtájékoztatót a nővértartóról.
    A nővértartó jelen esetben a nővérpult lett volna. Hogy mennyire tartotta (kordában) a nővéreket, azt nem tudjuk.

  • Szerintem remélem lehet, hogy nem, de megfáztam.
    Hát gondolom, hogy remélem nem fáztál meg, szerintem.

Nincsenek megjegyzések: