Oldalak

2008. december 5., péntek

Digitévé


Tegnap beszerelték. Korrekten, profin, megfelelő idő alatt, megfelelő összegért. Éppen itthon voltam, amikor jött a jópofa szerelő, utána meg rohantam fogadóórára és szülői értekezletre. Aztán azóta, hogy onnan újfent hazajöttem, ismerkedem a termékkel és a szolgáltatással.

Minden csoda három napig tart, így hamarosan visszajutok a számítógép elé is.

Egy dolgot már megfigyeltem: ahogy szkenneljük a csatornákat ide-oda, TV2-t és RTL Klubot eddig kb. 10-ből 1 alkalommal sikerült úgy elkapni, hogy ne reklámot lássunk. Megnövekedett a tv-műsor iránti igény is, egyre többet nézem a műsorújságokat. (Interneten. Mert előfizetni arra külön biztosan nem fogok. Port.hu a legjobb erre a célra, megérdemlik a reklámot.)

Kedvenc már van: Discovery és VH1.

Annyi idő után a mocskos média bűzölgő mocsara újfent lerántott a mélyre, de újra és újra kitornászom belőle magam.

5 megjegyzés:

Endoril írta...

Nekünk is DigiTV leledzik idehaza, vagy 3x már tuti megszereltem :)

Thozoo írta...

Mit kellett rajta szerelni?

Endoril írta...

Volt, hogy gondolt egyet és nem jöttek be a csatornák, vagy épp a bátyám szobájában lévő TV nem látta a Digit. Egyszer volt olyan is, hogy szimplán nem akart bekapcsolni.

Thozoo írta...

Nekiestél csavarhúzóval?

Endoril írta...

Azaz, meg ukrán lángvágóval :)