Oldalak

2008. december 14., vasárnap

Az online média meghódítása

Beszélgetés RatBaG-gel, aki szemfülesen
figyeli a web apró rezdüléseit is.


Miközben én lázasan készültem arra, hogy a tegnap esti szalagavatón minden flottul menjen (legalábbis a bál azon része, ami engem érintett), az Index cikket formált abból, hogy mi, mindenhol ott lévő fotósok feltöltöttük az Indafotóra a péntek esti, extra nagy és különösen fényes (egyben idén utoljára látható) teliholdról készített fényképeinket. A fotós illusztráláshoz még az én fotómat is beválasztották, olvasd el a cikket itt, lapozgasd át a galériát, amiben még az én fotómat is megtalálod. :-)

Szemfüleseknek persze nem kellett 13-án délutánig várniuk, hiszen nem sokkal a kép elkészülte után a rendszeresen frissülő, külön bejáratú PhotoStream-re is feltöltöttem a képet, mindenki nagy örömére.

2 megjegyzés:

FotoMan írta...

Üdv Tanárúr! Én is fotóztam a teliholdat. A történelem egyik legnagyobb, legfényesebb holdja volt aznap éjjel. Érdemes volt kintmaradni.:D

Thozoo írta...

Megnéztem a képeket, jók voltak! Egyik-másikat érdemes lenne feldolgozni...