A probléma egyre inkább aggasztó, mivel egyre több japán költözik a motorháztető alá, napról napra.
Gondolkodtam (így, hogy fogalmam sincs tulajdonképpen, mi hogyan kapcsolódik össze), és egyre inkább arra jutok, hogy a kerekek féltengelyeinél a csukló-részek lehetnek valamilyen erős mechanikai hatás áldozatai. Meglehet, hogy a múltkori beavatkozást nem tolerálja az Öreg Japán, de az is lehet, hogy mindez a véletlen műve, és az elmúlt 19 évben futott több mint 210 ezer kilométer jelentkezik ilyen auditív módon a kerekek felől. Mivel kedvenc csodatévőm jelenleg igencsak elfoglalt így aratási szezonban, meglehet, hogy kicsi autómat idegen doktorok kezére kell juttatnom, akik barbár módon pajszerral esnek majd az érzékeny műszernek, és csak tovább rontanak a helyzeten, mindezt sok pénzért. Jaj, olyan bizalmatlan vagyok.

Arról meg nem is beszélek, hogy egy féltengely-csukló (csak a csukló része) bruttó 20.950 Forintba kerül (de ugye rögvest két kerékhez is kell, az ugye tudjuk, hogy már 41.900 péz), abba pedig nem is gondolunk bele, hogy mi van, ha az egész féltengely kell, tokkal-vonóval: anyagi csőd, annyit mondok.
Így aztán változtatok kicsit a vezetési technikán: egyenesben küldöm neki, majd nyugdíjas módjára fordulok be, hogy minél kevesebbet kelljen kanyarodva hajtani a kereket... nem tudom, hogy mi lesz. Viszi a pénzt megint az Öreg Japán.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése