Oldalak

2007. november 4., vasárnap

Valami véget ért

Egyik kedvenc blogom november elsején született bejegyzésében olvastam a következőt:

November 1., halottak napja. Egy nap, amely egy korszak végét, és egyben e blog végét is jelenti. Sokat tanultam belőle, de ez most nem számít, nem is eresztem e búcsúszöveget bő lére. Isten veletek.

Shamalt blogja 1687 bejegyzést ért meg, az olvasók több, mint 26.000 kommentet hagytak. Mindennapos, igényes olvasmány volt számomra, annak ellenére is, hogy a szerző néha csak egy-két mondatos rövid posttal jelentkezett. Amikor végigolvastam a búcsúzó postot, rosszul érintett. Mintha tényleg meghalt volna valaki. Elég nagy döntés kell ehhez: ha belegondolok, hogy mennyi munkája van már a weboldalban, hát valami nagyon extrém dolognak kellett történnie, hogy abbahagyja az írást. Gondolom én, figyelembe véve a saját oldalamba fektetett munkát. Nekem azonban egyelőre eszem ágában sincs befejezni a blogolást, és remélem, hogy ezt ti sem bánjátok. ;-)

Nincsenek megjegyzések: