- Kapcsolja ki a tűzfalat, az lassítja a kapcsolatot!
- Ellenőrizze a sebességet még egyszer, letöltéssel!
- Szedje ki a vonalból az ADSL-splittert, és a modemet direkt kösse a vonalra.
- Húzza ki a konnektorból a modemet, hosszabb időre. (Közöltem, hogy minden éjszaka ki van kapcsolva a modem, erre ők: az sem jó, ha hosszú ideig ki van kapcsolva a modem!)
- Hozza létre újra a kapcsolatot. (Mondom, routert használok. Erre ők: ne használjon routert!)
- Hogyan mérte a sebességet? - kérdezik. Szoftverrel, és egy webes sebességmérővel, válaszolom. "A webes nem jó. Melyik webes sebességmérőt használta?" Ami az oldalukon található, válaszoltam. "Az pláne nem jó".
- Használjon másik számítógépet!
- Végezzen vírusirtást! (Állandó a vírusvédelem a gépen, jegyeztem meg. Válasz: akkor is végezzen vírusirtást!)
- A problémáját most nem tudom megoldani, majd holnap visszahívom!
2007. november 15., csütörtök
Jó tanácsok
Internet-szolgáltatásom sebessége igen jelentősen (mintegy tizedére) esett, így - mivel a vonal tökéletes volt, és a havidíj nem csökkent tizedére - többször is megkerestem szolgáltatómat, árulják el, hogyan lehetne javítani a sebességen. Ők az alábbi, hasznos tanácsokkal láttak el, több esetben hosszú gondolkodás után:
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
3 megjegyzés:
Bár mikor megtörténtek ezek az esetek akkor annyira nem volt szórakoztató, de ezeken a mondatokon most nagyon nevetek. :-) Ennyire szerencsétlenek hogy lehetnek? :-)
Nem tudom. De tény, hogy a "továbbítom a hibát a T-Com felé" megoldáson kívül másban még nem nagyon segítettek.
tipikus amikor minden ugyfelet hulyenek neznek! jokat mosolygok rajta, mikor probaljak a helyesnek tartott megoldasok sorozatat a kicsiny buksimba passzirozni. aztan meg huvosen, kis mosollyal kozlom, hogy mar probaltam ezeket, meg nemkulonosebben gondolom, hogy ezek okoznak a problemat.
Megjegyzés küldése