Oldalak

2008. október 3., péntek

Djuice Start: kezdjük újra!

Már a múltkori Pannonnal kapcsolatos vetyengésem alkalmával is sejthető volt, hogy nem túlzottan optimális egy 390 SMS-t magában foglaló számlás tarifacsomagra egy újabb SMS-csomagot (Djuice Nonstop) rendelni. Úgy látszik, érezték ezt a Pannonnál is, mert kihoztak egy újabb számlás díjcsomagot, ez pedig a Djuice Start.

Jellemzők: 2600 Ft/hónap, ami teljes egészében lebeszélhető 36 Ft/perc áron (72 perc beszélgetés fér bele), ezen felül minden SMS 14 Ft, sőt, hálón belül az MMS is 14 Ft, hálón kívül pedig 54 Ft - ez szerintem több, mint kedvező ajánlat. Ha nem vagy még 26 éves, akkor a Djuice FreeGeneration-t is választhatod, ami tök ugyanez, csak éppen 1300 Ft a havidíja, ami ugyanúgy felhasználható hívásokra. Ez talán még barátibb a kispénzűeknek, én ebből a körből most hirtelen kiestem, mert vén vagyok.


A 26 év alatti kártyások sem maradtak újdonság nélkül, nekik a szolgáltató a Djuice Smart csomagot találta ki. Jellemzői: hálón belül 20, hálón kívül 39 Ft/perc a hívásdíj, SMS 20 Ft, hálón belül az MMS is 20 Ft, más hálózatba pedig 59 Ft. Ez több, mint jó, hosszú SMS helyett jobban megéri egy több oldalas, képekkel teletűzdelt MMS.

(A Djuice FreeGeneration és Smart csak 2008. október 2. és január 31. között rendelhető meg.)

Örülünk a Pannon ezen lépésének, végre valami pozitív változás, végre!

4 megjegyzés:

misty írta...

Hú ennek én is nagyon örülök! :-) Így jóval kevesebbet kell mobilszámlára fizetni, és még sokkal jobban is járunk. Spórolunk... :-)

Thozoo írta...

Hát jobb, mint 2×3900 ft havonta... A beszéd meg nem is volt benne. Szerintem megérte váltani.

FotoMan írta...

Hm...Nekem T-Mobile van, de sztem jó, de terveztem már az átállást Pannonra, mostmár tudom hogy mivel jobb :D

Thozoo írta...

Higgy apádnak: ennél jobbat most magánszemélyeknek elérhető díjcsomagokból nem találsz.