Oldalak

2008. október 18., szombat

Fogalmazzunk egyszerűen! 5

Beszólásokat tartalmazó sorozatunk ötödik részében, bízvást állíthatom, legalább annyi ökörség kerül elő, mint az eddigi részekben. Nézzük, miket is hallottam, amitől röhögőgörcsöt kaptam az elmúlt hónapokban.

  • Ha elbújik a nap és le vagy izzadva, fázik rajtad az izzadtság.
    Jobbat mondok: én fázok olyankor, bár lehet, hogy pontosan az izzadtság miatt. De hogy az izzadtság nem fázik, az fix. :-)

  • Úgy ment el egyedül a boltba, hogy lehet, hogy én mentem vele.
    Fő a biztonság.

  • Szőrsű - amivel a szőrt lehet lesülni.
    A szőrsű ugyanis az a kis kefe, amit az epilátorokhoz adnak. A magyarázat, mely szerint ezzel lehet le-sülni a szőrt, talán már túlmutat a jóízlés határán.

  • Már úgyis megdöglött az a szúnyog, amelyik meg akart.
    Nem sok szúnyog van, amelyiknek ez az életcélja. Bár érthető, hogy elalvás előtt a plafonon lebzselő szúnyogok párnával való öldösése után ez a mondat jogosan hagyta el kiötlőjének száját.

  • Messze van ez az éjjeliszekrény, de nem baj, mert jólmutatnak jól mutat.
    Vannak ilyen dolgok a lakásban, amik jólmutatok. Például lehet jólmutat egy plazmatévé, vagy egy míves bútor. Esetleg: egy éjjeliszekrény.

  • Minden lábujjam külön-külön fáj, főleg a nagy melletti melletti.
    Nekem meg a középső.

  • Olyan hús kell, ami hús.
    Másmilyet magam se szívesen fogyasztok.

  • Elsőbbségnyújtó doboz.
    Kereszteződésben használni kötelező.

  • Nem értem ide, mire ideértem.
    Rohadt gyors vagyok, vagy csak rettenetesen telik az idő?

  • Van olyan gyerek, amelyik végigordítja a boltban a bentlevést.
    A bentlevést éppúgy végigordítják, mint a kint töltött időt (=kintlevést).

  • A bálna emlős, de halul néz ki.
    Levontuk a tanulságot A Föld című dokumentumfilm megtekintése után.

  • Hirtelen levett kupak-szaga van.
    Használaton kívüli ételhordókból árad ez az illat akkor, amikor azt hirtelen felnyitjuk és beleszippantunk: elmúlt korok ételeinek bukéja csap meg bennünket, mely mindenféle mosogatás ellenére bent marad. Ez a hirtelenlevettkupakszag.

  • Villanyoszlopszünet.
    Van, aki azt hiszi, hogy ha nem lesz áram, az azért van, mert kiszedik az összes villanykarót? Bár annak, aki a nevét is nehézkesen írja le, ezt az elszólást megbocsájtjuk.

A Fogalmazzunk egyszerűen! sorozat régebbi részei itt: 1 2 3 4

1 megjegyzés:

#---/T78\---# írta...

XD erre csak ennyit tudok mondani.
az előző "aranyköpéseket" majd csak ezután olvasom el