Oldalak

2008. október 13., hétfő

Utolsó gondolat

Írjuk rá az utolsó gondolatokat a lapra, és adjuk be a dolgozatot!

Ezzel a mondattal zártam a legutóbbi programozás-elméleti órán írt dolgozatot. Persze az eredményre se kellett sokat várni, a dolgozatok javítása közben már a másodiknál felbukkant az értelem:


Jaj nekem.

Kaptam egy kettétépett dolgozatot is.


Négyes lett volna, de úgy gondoltam, hogy megosztom a jegyet a két fecni között, így kettes-kettes formában értékeltem a munkát.


Ha ti így, én is így.

5 megjegyzés:

Norbie írta...

Mien programot írtak?

Thozoo írta...

Elméleti dolgozat volt a stringkezelő függvényekből.

Program is volt benne, de azt jobbára egy-két embert kivéve nem írták meg.

Az is stringkezelő program volt.

Norbie írta...

Hát pedig a sztringek a legegyszerűbb témakör szerintem. Nekem a kedvencem is volt.

Üzenem innen az osztálynak, hogy tessék csak megtanulni a sztringeket, mert szerintem nagyon hálás téma, jobb mint a fájlkezelés:D

Thozoo írta...

Remélem értékes észrevételed hallgató fülekre talál.

Endoril írta...

Szemét C-sek... ×]