Oldalak

2008. február 18., hétfő

Központi zár

Mindeddig manuálisan nyitottam és zártam autóm ajtajait, azonban már nagyon rühelltem, főleg ha kiszállás után bezártam a kocsiba a saját kulcsát, és haza kellett másznom a pótkulcsért. (Ez helyben viszonylag gyorsan zajlott, a szomszéd településen bezáródva már nem annyira.) Ha többen utaztunk, akkor ajtó kinyit mindenkinek, miután kiszálltak ajtó bezár mindenkinek... grrr! Döntöttem, és hétvégén - hogy rendszergazdánkat idézzem - egy arc beletolta a központit a gépbe. Ez felettébb megdobja a komfort-érzetet, meg kell hagyni. Rendkívül kényelmes, hogy ha elfelejteném bezárni az ajtót, a távirányítóval a lakásból is bezárhatom.

Most a megfelelő időzítést gyakorolom, hogy az autó mindig nyitva legyen, amikor beülni készülök. :-)


Akinek mindig is központi záras autója volt, nem értheti meg örömöm. Akinek még nincs, de szeretne, az igen.

Nincsenek megjegyzések: