Oldalak

2008. február 26., kedd

Tavaszi száguldás

Itt a tavasz, így ma reggel én is előszedtem és leporoltam a Szolgálati Kétkerekűt. Meg is kaptam a magamét. Elromlott az autó, tanárúr? Drága a benzin, tanárúr? Ma még mindenkinek türelmesen elmagyaráztam, hogy nem, csak nagyon jó idő volt, és úgy gondoltam, éppen itt az ideje, hogy egy kicsit egészségesebben teljenek a napjaim, egy kis kerékpározás nem árt. Holnap már nem leszek ilyen türelmes, akkor a felmerülő kérdésekre az el, és a drága válaszokat fogom adni, szépen sorban.


A jármű megtisztítása 20 percbe került, mindeközben egy porrongy lelte halálát az olajos-poros váz lerakódott szennyeződései által (egyszerűen olyan retkes lett, hogy kivágtam a francba). A nyikorgó alkatrészeket megzsíroztam-olajoztam, a port letöröltem, a lapos gumikat felfújtattam, így most teljesen új formáját hozza a gép.

Éljen a jóidő!

Nincsenek megjegyzések: