Oldalak

2007. március 30., péntek

Végre!

Ez a nap... Kriminális volt. A részleteket nem taglalva annyit tudok mondani, hogy nagyon elfáradtam. Most egy kényelmes pamlagon fekszem, kezemben a telefon, és végre írok a naplóba pár sort. Hihetetlen, hogy mennyi mindennek meg kellett történnie, amíg ide eljutottam. Röviden el is sorolom, így a mai bejegyzés kissé én-blog jellegű lesz.

Kezdődött úgy, hogy délelőtt túl kellett élnem 7 órát, ami nem volt egy egyszerű dolog. Utána kis utazás következett, majd meglátogattuk a naplóm hivatalos repperét, aki éppen kórházban van (vakbélgyanús), de amint lehetséges, biztosan előad egy újabb remekbeszabott alkotást a bent töltött napjairól. Aztán egy kutyatenyészetet látogattam meg, majd csak ezt követően huppanhattam le a már fentebb említett pamlagra.

És most jó itt nekem. Komfortérzetemet egy tábla csoki azért tudná növelni, de az ma elmaradt.

Kellemes estét kívánok mindenkinek, fülbemászó dallamokkal, finom vacsorával, jó társasággal!

Nincsenek megjegyzések: