Oldalak

2006. augusztus 28., hétfő

Nyár a számok tükrében

Vidám hangulatú, fülledt hétvége után egy igen morcos hétfő fogadott bennünket. Ezen a héten véget ér a nyár, és ha már amúgy is ilyen szomorú idő van, szobám magányában ideje számadást készítenem, mire is vittem a nyár három hónapja alatt.

  • Elkészítettem családi videófelvételeink VHS-kazettáról DVD-re történő konverzióját. Az eredmény 20 DVD-nyi felvétel, amelyek az örökkévalóság számára archiválódnak.

  • A nyáron, egészen idáig, 1.500 db fényképpel gazdagítottam virtuális fotóalbumomat. (Jelen pillanatban 16.810 db fotóval rendelkezem.)

  • Kb. hatezer darab SMS-t küldtem el a kedvesemnek, míg ő dolgozott, én meg itthon punnyadtam. Nincs ennyi pénzem, hát persze, djuice nonstop a megoldás kulcsa, ajánlom minden grafománnak! 144.000 forintnyi SMS-t 9.300 Ft-ért küldtem el (ez az eredeti ár 6,45%-a), ez a nem mindegy. Megtanultam vakon SMS-t írni a telefonomon.

  • Elköltöttünk 52.240 Ft-ot benzinre, amiből 2.487 km-t autókáztunk, mégsem mentünk az országhatáron kívülre.

  • 16.200 Ft-ot fizettem új okmányokért.

  • Írtam 47 bejegyzést a Thozoo naplójába, négyet pedig a hivatalos honlapra, valamint ez utóbbira feltöltöttem 27 akusztikus dalt, valamint 1 videót.

  • Két héten keresztül 35 fok fölötti hőmérsékleten töltöttem el mindennapjaimat, ez idő alatt átlagosan napi 2-3 litert ittam meg kedvenc ásványvizemből.

  • Igazából ide akartam még azt is írni, hogy mennyit neteztem, de az Enternet on-line ügyfélszolgálatának ez a funkciója már megint nem működik, így ez most kimarad. Ha meglesz később, pótolom!
    (5 órával később működik: lefelé 136,7 GB, felfelé 41,1 GB, hm, nem mondható túlzottan soknak.)
Nos, röviden ennyi.

Nincsenek megjegyzések: