Oldalak

2006. augusztus 31., csütörtök

Az 50. post

Üdv mindenkinek! Van szerencsém bejelenteni, hogy ez a napló 50. postja, szóval jubilálunk. A sors iróniája, hogy ez a 50. bejegyzés éppen a nyár utolsó, lehangoló napján születik meg, akkor, amikor már túl vagyok egy hosszúra nyúlt értekezleten, egy évnyitón, és életem első szülői értekezletén... Huh!, nem egyszerű, de azért próbálkozom, remélem, hogy nem tűnök túlzottan bénának. Az osztályomról még nem tudok nyilatkozni, mert még nem sokat találkoztunk. Most nagyon fáradt vagyok... most nem is tudok mást írni.

Ma többször is mondtam, hogy ormótlan, de senkiben nem vetődött fel a kérdés, hogy van-e ormós. Vagy csak senki nem mondta.

Nagyon elfáradtam ma. Drukkoljatok, hogy kitartsak. (Jól kezdem az évet. :-))

Nincsenek megjegyzések: