Oldalak

2008. október 1., szerda

Adomány

Egy apró, de annál szívbemarkolóbb momentumot osztanék meg az internet lelkes közönségével: tegnapi postomban említettem, hogy töltött csoki tudna helyrehozni naaagy betegségemből, erre ma első óra után (pedig egész órán dolgoztattam őket) kaptam alufóliába csomagolva két kocka Schogetten csokit (imádom):

Adománycsoki

Elkövető: #---/t78\---# nevű kommentelőnk, jóságát innen a szerkesztőségből köszönjük, és igyekszünk meghálálni...

---
Ugyanitt jegyezném meg, hogy szekrénysorra is szükségem lenne. Valaki...? ;-)

21 megjegyzés:

misty írta...

Jaj, ez a csoki nagyon aranyos dolog volt! :-)

Mellesleg egy jó nagy plazma TV (ha lehet Panasonic) is elkelne háztartásunkba! :D

Thozoo írta...

És persze ne feledjük el, hogy a porszívónk is rosszalkodik, meg a számítógépem is a napokban lesz 4 éves... :-)

Norbie írta...

Szekrénysorral nem tudok sajnos szolgálni, de a porszívót esetleg meg tudom javítani:D

Endoril írta...

Én odaadom a számítógépem. 6 éves csak. :D

#---/T78\---# írta...

hát plazma tv-t nem tudok adni (én is szeretnék egyet) de úgy megsajnáltam tanár urat muszály volt vinnem valami kis kedvességet
Remélem segített ez a kis csoki a gyógyulás hosszas folyamatában
Miharabbi gyógyulást kívánok!

Thozoo írta...

Segített. Így este már nem is vagyok olyan rosszul... Talán holnapra el is múlik a betegségem.

Köszönöm még1x.

#---/T78\---# írta...

Nagyon szivesen, bár ez volt az ithoni csokitartalék utolsó kis maradéka, de majd hétvégén remélem kapok sokfélét és majd azzal feltöltöm a hiányos raktáramat:-)

Thozoo írta...

Ma este a lidülben bevásároltunk, és vettem tiramisu ízű Schogetten-t. Várom a javulást.

#---/T78\---# írta...


a finom lehet!!!
van még? mert akkor suliból hazafelé én is beugrok egy tábláért XD

Thozoo írta...

Volt még vagy 200 dobozzal, szóval szerintem nem kapkodják el a népek. 189 forint volt, ha jól emlékezem.

#---/T78\---# írta...

akkor meek holnap
megette már mindet tanár úr, vagy marad holnapra is ha nem múlik el a nátha?

Thozoo írta...

Namost: ha esetleg elfogyna, van még a hűtőben Sport szelet és 3bit XL. :-) Vésztartalék, Tibikém.

misty írta...

Haha!
Mivan hogyha én megeszem mielőtt hazaérsz a suliból? Amúgy sosem tennék ilyet! :D

#---/T78\---# írta...

hát ez nagyon komoly XD

Thozoo írta...

Mi ez, lázadás a csokijaim ellen?

A hűtő csokisrekesze az ENYÉM!

#---/T78\---# írta...

na most elmegyek jáccani és aztán pihenni
További jó netezést kívánok!
Jó éccakát!

misty írta...

Ne aggódj, úgysem szeretem a csokit! :)

Thozoo írta...

Hát, hát, Neked is.

FotoMan írta...

Ehh Tibi...GratXD jó ötlet:D Tanárúrnak gyógyulást, az rám is rámférne most:D

Thozoo írta...

Hallom, hogy nagyon beteg vagy, gyógyulást kívánok!

FotoMan írta...

Köszönöm tanárúr, meglesz, mert holnap már megyek suliba:D De ugyan ijen jókat kivánok