Valami elindult a Lidl-nél is: sajátmárkás termékeik vonalkódjait elkezdték kidíszíteni. Nem ártott, hiszen a legtöbb ilyen terméknél a vonalkód hatalmas méretű a minél gyorsabb szkennelést elősegítendő, ám az sem árt, ha egy kicsi játék is belefér a vertikális vonalak világába.
|
Búzadara |
|
Étolaj |
|
Tej |
|
Uborka |
Egyelőre úgy látszik, hogy csak egyes termékcsoportokat jelölnek különböző szimbólumokkal, de ezek jópofák és a csomagolás sem lesz olyan egyhangú tőlük, nekem tetszik. Persze még messze vannak a japánoktól, akik gyakorlatilag művészi szintre emelték már a vonalkódokat is, mindezt úgy, hogy a kód – természetesen – így is beolvasható a termékről, hiszen éppen elég, ha egy rövid vízszintes sávon belül minden vonal és a közöttük lévő üres rész látszik egymás után.
|
A japánok jobban vágják a témát (forrás: designmadeinjapan.com) |
|
Remek ötletek vonalkódokra (forrás: fourinthemorning.ca) |
Egyszóval van még mit ellesni az ázsiai kollégáktól, de az irány remek! Csak így tovább! :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése