Mit ér egy modern játék zene nélkül? Ezt sokszor hallottam az elmúlt napokban. Kedvesem csak úgy tudta elképzelni a Diffy folytatását, ha az előző részhez hasonlóan ebben is minden pálya alatt lesz zene. Eleinte nem nagyon gondolkodtam ebben, csak a hangeffektekre koncentráltam, de túl kellett lépnem önnön kicsinyességemen, és magamba fektetni egy kis bizalmat. Némi programozás után beindult a nagyipari egyperces kis dalocskák gyártogatása a Reason 3 zenemindenes progival. Régen komponáltam már, így kicsit be vagyok rozsdásodva, de olyan ez, mint a biciklizés: nem lehet elfelejteni.
Hogy hogyan készül el egy pálya zenéje, azt az alábbi videóban követhetitek nyomon.
Augusztus végén jön a Diffy 2, már nem kell sokat aludni... kitartás! Jó lesz! :-)
6 megjegyzés:
Én is én is:D Hagy írjak én is bele egy dalt:D:D Naaaa:D
Köszönöm a felajánlást, de ezt meghagyom zárt fejlesztésnek, így nem is kértem mástól sem képet, sem zenét. Saját munkát akarok letenni az asztalra, tartva a határidőt. Ez utóbbira kíváncsi leszek, de megcsinálom akkor is!
Kiegészíthető lesz a játék? Úgy értem, hogy lehet-e majd fanmade tartalmakat hozzá készíteni, például újabb képeket, zenéket?
"fanmade tartalom" :-) nagyon ott van. Egyelőre úgy néz ki, hogy a játék zárt lesz, mindenféle szempontból, így aztán nem tudtok hozzá készíteni semmit. Nem tervezek se pályaszerkesztőt mellékelni, se semmi ilyesmit. Természetesen nekem van (írtam), mert azzal készítem a pályákat, amik szintén egybe vannak csomagolva az összes adatukkal, de ezt nem kívánom közreadni.
Hidd el, mire a 100 pályán végigrágod magad, nem biztos, hogy újabb tartalmakat akarsz gyártani hozzá. :-) Sok egér halálát okozza majd a játék által generált idegsokk. :-)
Tisztyelettel.
Manuál trakbak: Thozoo fejleszt
Köszönöm a népszerűsítést! :-)
Megjegyzés küldése