Oldalak

2009. június 25., csütörtök

Érettségi- és fotóidőszak

Jaj, borzasztó ez a hét, na.

Ma az érettségi zajlik. Mint ahogy tegnap, és ahogyan holnap is fog. Hogy mi is történik, arról már írtam itt is, meg itt is, sőt: három részes sorozatban emlékeztem meg róla két éve, ami itt indult. Nem történik ma sem másképpen a dolog. A feleleteket hallgatni egész érdekes, csak napi 10 órában kissé unalmas, főleg, amikor ismétlődnek a tételek. Ilyenkor mindig annyit tanulok pl. a dualizmusról, mint talán középiskolás éveim alatt összesen nem, de mivel nem nagyon rajongok a témáért, hamar elfelejtem a dolgokat.

Ne is beszéljünk most a munkáról.

Ingyenreklám rovatunkban említeném meg, hogy kedves cimborám, MiZY megvásárolt egy olyan digitális fényképezőgépet, amiről én tavaly februárban álmodoztam már egyet. Ennek örömére el is indította saját Flickr photostream-jét: remélhetőleg szép számmal kerülnek fel képek a galériába. Látogassátok ti is!

Ma ennyi voltam, holnap valami egészen más jön.

Nincsenek megjegyzések: