Oldalak

2009. június 12., péntek

Újra Fábry

6-7 éve még éppen nagy tévénéző korszakomat éltem: nem mondom, hogy állandóan előtte ültem, de sok műsort megnéztem. Így pl. nagy Esti Showder Fábry Sándorral-rajongó voltam. Emlékszem, hogy annak idején Fábry a műsorban direkt szakított időt arra, hogy a nőkkel, illetve azok elsődleges nemi jegyeivel kapcsolatos élményeiről meséljen. Ebből mindig az következett, hogy elmesélte, külföldi útjain hogyan oldotta meg a vizelés/székelés problémakörét, majd következett a dizájn-center, ezt követően pedig jöttek a meghívott sztár(?)vendégek, akiket persze nem engedett kibeszélni, a legérdekesebb résznél beléjük fojtotta a szót, és soha nem hagyta volna ki, hogy valamelyiktől meg ne kérdezze: hülye vagy?

Teltek az évek és én többször is belefutottam abba, hogy megkérdezték tőlem: láttad tegnap este a Fábryt? Ú, öcsém, nagyon jó volt, annyit röhögtem... De én nem láttam előző este a Fábryt, így én nem röhögtem velük.

Tegnap este megnéztünk egy igen klassz filmet (Made in Hungária, nekem nagyon tetszett), majd utána, lapozgatva a TV-csatornák között, Fábryhoz vetődtünk. Ennyi év elteltével újra megnéztem egy műsorát. Fábry a tegnapi műsorban szakított időt arra, hogy a nőkkel, illetve azok elsődleges nemi jegyeivel kapcsolatos élményeiről meséljen. Ezt követően elmesélte, hogy külföldi útjain hogyan oldotta meg a vizelés/székelés problémakörét, majd következett a dizájn-center, ezután (és fél óra reklám+ajánló után) pedig érkeztek a meghívott sztárvendégek, akiket persze nem engedett kibeszélni, a legérdekesebb résznél beléjük fojtotta a szót, és nem hagyta ki, hogy valamelyiktől meg ne kérdezze: hülye vagy?

Semmi nem változott. Semmi.

Tényleg lehet egy műsor, ami hétről hétre ugyanazt nyújtja, ennyire sikeres?

Nincsenek megjegyzések: