Oldalak

2009. február 12., csütörtök

Heti aktuális

Annyi minden van...

Véglegesítettem a jelentkezésemet a felsőoktatási intézményekbe. Hozzá kell tennem, hogy ez sem oldható meg teljesen elektronikus úton. A sulik kiválasztása, a dokumentumok feltöltése, a pénz elutalása mind-mind interneten zajlik, de a folyamat vége itt is egy nyomtassa ki a PDF-et és küldje el hozzánk ajánlva, postán-jellegű, magyar valóságba visszarántó, múltidéző tranzakció. Semmi probléma. Holnap postázom, ma nem volt rá időm. Rendkívül elfoglalt vagyok.

Mindenképpen szólni akartam még arról, hogy újra autós játékkal vagyok jó a szeren, és szaggatom az aszfaltot. Most éppen a Burnout Paradise az, ami felnyomja bennem az adrenalint, és ordításra késztet, ha egy öt perces versenyben végig első vagyok, és az utolsó kanyar előtt rendkívül aljas módon kilöknek a pályáról a köcsögök.


A játék egyébként nagyon ott van, bár hozzá kell tenni, hogy az első pár alkalommal lenyűgöző lassítós totálkár-effektek huszonötödjére már kissé idegesítővé válnak. Ennek ellenére is nagyon jól kidolgozott és látványos a kamera-odarántós, hirtelen-rázoomolós, később élesítős technika. Az autó akkor is totálkáros lesz, ha a visszapillantó tükör széle beleakad valamibe: legtöbbször nem a tükör törik le, hanem magával rántja az egész autót. Van még pár mormogásra késztető tulajdonsága, de mindettől eltekintve, azt hiszem, remek játék. Autóval és motorral is lehet tolni, én azonban rendkívül autó-párti vagyok, és talán erre is van jobban kihegyezve az egész játékmenet. Élvezem a versenyeket, számos futamon túl vagyok, de még mindig van mit (és kit) legyőzni.

Egyébként pedig már majdnem itt volt a tavasz, de aztán most megint a félhideg-nyálkás, szeles, utálokfelkelnireggel-időszakot éljük. Remélem, hogy hamarosan ideér a márciusi időjárás, lehetőleg még március előtt, vele együtt pedig elindul az új év fotós időszaka. Tavaszi rügyfakadás és virágzó fák, ragyogó napsütés, felhős napok: tökéletes egy fotósnak. Tűrhetetlen, hogy januárban csak 10 fotót készítettem. A január egyébként minden évben ilyen, a könyvtárakat böngészve jól látom, hogy rendkívül kevés kép készül - legalábbis nálam. A fotós blogok is unják már a telet, fel-felvillantanak egy-egy boldogabb időben készült nyári képet, hogy oldják a szürkeséget.

Én most alvással oldom. Kicsit hosszú volt ez a nap, ez a hét. Holnap jelentkezem, addig tartsatok ki.

5 megjegyzés:

Endoril írta...

Are You using e-felvételi? Mert akkor elvileg nem kell PDF-visszaküldős mutymurutty. Vagy itt már más a helyzet?

Thozoo írta...

Azt használom, de a lépések között ott az az utolsó lépés, hogy hitelesíteni kell. Mégpedig február 23-ig kell elküldeni ezt a lapot nekik. Én ma küldöm, így még jól időben vagyok.

Endoril írta...

De hitelesíteni lehet online, Ügyfélkapun keresztül is. Nem kell nyomtatvány. Nálam legalább is.

Thozoo írta...

Azigaz, csak nekem nincs ügyfélkapu-accountom. Így marad ez. De mivel egyre több mindenhez kell, érdemes lenne elfáradnom egy okmányirodába, accountért.

- Jónapot, accountért jöttem.
- Wtf?

:)

Endoril írta...

Én most szerdán voltam okmányirodába, majdnem így zajlott valahogy :D