Oldalak

2007. július 29., vasárnap

Újra éjszakai fürdő

A tavalyihoz képest viszonylag eseménytelenül telt a tegnap éjszakai fürdőzés. Nem tudtam előre, hogy újra megrendezik, éppen csak a program megkezdése előtt egy pár perccel értesültem róla. Összehúztuk az ismerősöket, és már mehettünk is...

Szeretem ezt a programot a strandon: ilyenkor annyira más minden, mint nappal. Egyrészt nem éget le a nap, ami felettébb örömmel tölti el a lelkemet. (Ezt mondjuk tegnap egy hatszáz wattos reflektorral próbálták meg kompenzálni, amit a víztükör felé fordítottak, így bizonyos szögből egyáltalán nem láttunk semmit, mi több, majdhogynem megvakultunk...) Másrészt, nincs annyi ember, mint nappal, így sokkal jobban ki lehet használni a hatalmas vizet, és a benne való pancsolást. A vizek hőmérséklete is kedvezőbb, isteni volt most is az uszoda, irdatlan jót labdáztunk benne.

Újítás tavalyhoz képest a bejáratnál kapott karszalag. Megemelték a belépő árát, így most kaptunk egy karszalagot is, amit viselni kellett a fürdés végéig. Pénztáros Nénémasszony öt perces kurzust tartott, hogyan is kell elhelyezni a karszalagot, hogyan működik. Fürdés közben a szalag miatt többször hittem azt, hogy a kezemen maradt az órám; alig vártam a percet, hogy vehessem lefelé. A véleménnyel nem voltam egyedül: nagyon rossz volt benne fürödni.

Mindent összevetve azonban jól éreztük magunkat, kellemes perceket szerzett a fürdés. Nem sokkal éjfél előtt vonultunk el, kilépés előtt még Pénztáros Nénémasszony közvélemény-kutatást végzett: mennyire éreztük jól magunkat, jönnénk-e, ha lenne legközelebb, jó volt-e a víz... késő éjszaka erre már nem voltam annyira vevő. Aztán hazaérve viszonylag gyorsan álomba szenderültünk, még az éjszakai eső előtt.

---
Illusztráció: www.sxc.hu

2 megjegyzés:

Norbie írta...

Éjjel fürdeni? Hmm. Ez nem is rossz ötlet, csak nekem nem szabad mellközépnél mélyebb vízbe menni :) de majd egyszer ezt a műveletet is kipróbálom. :))

Thozoo írta...

Én azért kipróbáltam, nekem lehet. ;-) Jó volt nagyon, ajánlom Neked is. Amikor csak teheted. Legjobb.

Olcsóbb megoldás: teamécses a fürdőkád szélére. :-) Én ezt egy időben nagyon szerettem. Füstölővel. Legjobb.