Oldalak

2007. július 13., péntek

Dájhárd

Mennyire izgalmas már, hogy a napokban, amikor már időt tudok rá szaggatni, meg fogom nézni végre a Die Hard című film legújabb, negyedik részét. Már csak azért is, mert az első három részt legalább nyolcvanszor láttam, rongyossá néztem a már másolat másolatáról másolt videokazettán terpeszkedő részeket, néhol német felirattal, de magyar narrálással. Később növekvő minőségi igényem miatt, de meglévő technológia híján tévéből felvett, legjobb jelenetektől megfosztott verziót néztem, aztán most meg hirtelen az összes rámszakadt. Bár kívülről tudom az első három részt, jópár éve nem láttam, és jó lesz feleleveníteni a történetet, mielőtt az új, negyedik résznek nekiesnék.

Aztán van itt még egy negyedik rész, amit nagyon várok, és a napokban tudtam meg, hogy készül (katt a linkre). Örüljünk együtt, ez zsír.