Oldalak

2006. október 9., hétfő

Túra a Bükkben - előzetes

2006. október 14-én, tehát e hét szombatján kerül megrendezésre a Less Nándor emléktúrák keretében egy bükki túra, amely Cserépfaluról indul és oda érkezik vissza. Ez a túra több távon is végigkalauzol a Bükk igen látványos és szemet gyönyörködtető őszi útjain. Nem vagyok egy sportember, de mint fotós, nagyon várom már az eseményt. Egyelőre még nincs fogalmam arról, hogy csenevész testem hogyan fogja kibírni a kemény, 16 kilométeres gyaloglást, amire én és kedvesem is beneveztünk, de bízom abban, hogy nem hagy el az erőm és nem én leszek az, aki 3 kilométer után jajveszékelve adja fel a küzdelmet. Maga a túra versenyjellege nem kimondottan érdekel, én büszke leszek magamra, ha végig tudom csinálni ezt az egészet, és bízom abban is, hogy több száz fényképpel gazdagodom majd aznap. Drukkoljatok, hogy ne essen az eső, és legyen szép túraidő. Az eseményről jövő hétvégén, természetesen, beszámolok itt, a legjobb fotókat pedig a PhotoBlogon lehet majd megtekinteni.

Link a túra weboldalára: www.nomegalljcsak.hu

Nincsenek megjegyzések: