Oldalak

2008. november 10., hétfő

Aktuális merengő

Aztán hirtelen úgy eltelt a hétvége, hogy észre sem vettem. Volt itt gólyabál hajnal négyig, vendégvárás, aztán a hét legvégén mi is vendégeskedtünk egy kicsit, szóval azt kell mondjam, hogy mozgalmas hétvégén vagyunk túl. És máris itt a következő hét. November közepe, lassan, de odakint még mindig 14 fok van... hát soha nem lehet itt már hóembert gyúrni? (Teljesen tisztában vagyok vele, hogy ha -14 °C lenne, akkor meg az lenne a problémám, így gyorsan leszögezem: most csak vicceltem. Igenis örülök annak, hogy 14 fok van, ez megkönnyíti az új lakásra való átállást, főként a gázszámla vonatkozásában.)

Elment ez a nap, de sok gyakorlati haszna nem volt. Túl vagyok egy "óralátogatáson" is, MiZY éppen gépet telepített újra, amikor beáramlottam egy osztállyal a terembe, és – írd és mondd – annyira lebilincselte a Windows Vezérlőpultjáról tartott parázs előadásom, hogy végighallgatta, sőt többször jelentkezett is. Persze hozzá kell tennem, hogy neki, mint rendszergazdának biztosan nem okozott problémát a kérdések zöme, bár azt egy fórumból nézte ki, hogy mennyi lehet a maximálisan létrehozható felhasználók száma XP alatt – és még csak meg sem lelte a pontos értéket, így ha tudja valaki, kommentben mindenképpen írja le, hadd tanuljon ő is valamit. (Meg én is, mert én sem tudom. :P)

Aztán csak nem hagy nyugodni a telefonvásárlási mizéria sem. NEM akarok új telefont egyáltalán, de itt van pl. a Sony Ericsson T700 a C902 után, és egyszerűen be kell azon szarni, hogy mennyire szuperül néz ki...

Sony Ericsson T700

És még csak nem is aranyáron adják (50 ropi függetlenül), persze se autofókuszos kamera, se igazán semmi extra: olyan "normál" Sony Ericsson, ráadásul – írja a teszt – még csak a hangminősége se jó, tehát ha telefonálni nem akarok, akkor egész jó választás lehet(ne).

De beszélni meg akarok, főleg most, hogy 24 hónapon keresztül havi 50 ingyen percért újra eladtam a lelkem a Pannonnak. Két évre, persze. Ennek nem lehetett ellenálni, igazából ha új telefont vásároltam volna, akkor 7.500 forint kedvezményt kaptam volna, így meg ha két évig lebeszélem a havi 50 percet (ami azért nem egy nagy teljesítmény), akkor 24×50=43.200 forintot takarítok meg. Illetve ez nem is igaz, inkább "nem kell kifizetni", mint "megtakarítom".

Érdekes volt egyébként ennek a havi 50 percnek a megrendelése, hiszen a neten (Pannon NetShop) bekattintottam, hogy én igényt tartanék erre a kedvezményre. Mindezt ugyanúgy szállították, mintha valami terméket rendeltem volna meg. Rendelést követő héten hívott egy Hang, hogy akkor jövő héten szerdán jó lenne, ha otthon tartózkodnék, hiszen hozzák a megrendelt terméket. Hirtelen értetlenkedni kezdtem, hogy talán zsákban hozzák az ötven perceket, és minden hónapban egyet bonthatok ki, vagy hogyan lesz ez (persze ott és akkor nem voltam ennyire vicces mint így utólag, közben le is fordulok a székről a saját hülyeségemet visszaolvasva), de a lényeg, hogy a Hang elmondta: nem, egy hűségszerződést küldenek ki futárral (!), azt kell aláírnom. Aztán ébresztett is szerdán a Pannon-futár T-Mobile-os számról (ehh), hogy hamarosan itt lesz. Mondom, az jó, addig gatyába ugrok, meg lemosom az arcomról az alvás nyomait. Jött is, aláírtam, elviharzott. Pár nap múlva az Online ügyfélszolgálaton megjelent a kedvezmény, nyomon lehet követni, hogy mennyit beszéltem le belőle. Most tizedike van, és még egy percet sem. :-) De ez csak azért van, mert még tart a havidíjamban foglalt lebeszélhetőség.

2010. október 21-ig... mikor lesz még az?

Kicsit most megint jobb számlásnak lenni, mint kártyásnak. (Nem volt ez mindig így...)

Beszélnék még naphosszat, de most elszólít a kötelesség... holnap újra jelentkezem, zenei témákat boncolgatunk kissé.

Nincsenek megjegyzések: