Oldalak

2007. szeptember 3., hétfő

Szuperhősös

Ma szuperhősös filmet kértek tőlem. A filmek ilyeténféle csoportosítását még nem hallottam, de nagyon tetszett, amikor meghallottam.

A szuperhős definíciója a Wikipedia szerint:

A szuperhős egy kitalált szereplő, aki hősies tetteivel segít az embereken és védelmezi az igazságot. Általában álruhát visel, hogy megőrizze titkos személyazonosságát.

Kemény, de valahogy engem ez a világ soha nem tudott megfogni.

Gyerekkoromban édesanyám, művelődésünket elősegítendő, képregények özönét vásárolta meg, amelyből a Pókember és a Batman rendszerint a fiók alján végezték - véleményem szerint túl kicsi voltam hozzá, ezért nem értettem meg, no meg aztán azokhoz némi háttérinformációt is kellett ismerni, hogy az ember tájékozódni tudjon. Nem így a Garfield-képregények, amiket zabáltam, rongyosra olvastam, és mindig tudtam rajta nevetni.

A fene se érti. Ma már annyira nem tudok.

Nincsenek megjegyzések: