Oldalak

2007. szeptember 18., kedd

Memóriapróba

Puszta kíváncsiságból immáron másfél hónapja nem töröltem ki egyetlen SMS-t sem a telefonomból. Ez nálam elég ritka, ugyanis kb. hetente archiválom az üzenetek egy részét, majd törlöm a telefonban lévő üzeneteket, azonban július 31 óta egy darabot sem bántottam, mind a telefonban maradt. Arra vagyok kíváncsi, hogy a telefonom mikor hörög, hogy most már ez sok neki.

Jelen pillanatban 929 SMS figyel arra várva, hogy történjen vele valami. A telefon "Bejövő üzenetek" mappájában a görgetés meglehetősen lassú, kiváltképp alulról felfelé. A legfelső üzeneten állva egy jó fél percet vesz igénybe, mire a felfelé irányuló navigációs billentyű megnyomása után a legutolsó üzenetre sikerül pozícionálnia a rendszernek. Ez nem túl szívderítő, de valljuk be, nem is jellemző, hogy valaki 1000 SMS-t tart a telefonjában. Ezt hivatott megoldani a számítógéppel való szinkronizálás, amit (számomra meglepően) még mindig olyan kevesen ismernek és használnak a környezetem mobilos tagjai.

Másnap. A cikket tegnap kezdtem el írni, közben elértem a 950. SMS-hez. A telefon kibírhatatlan módba kapcsolt: minden fogadott és elküldött SMS után közölte, hogy az SMS-memória több, mint 95%-a megtelt. Több másodpercig, leokézhatatlanul végig kellett várni, amíg ezt közli. Eléggé idegesítő... Ki is töröltem az összes SMS-t - ha másra nem, erre jó volt.

Nincsenek megjegyzések: