Oldalak

2007. szeptember 6., csütörtök

Újra tea

Tegnap kidobtam az itthon tárolt teafiltereknek több mint a felét, mivel lejárt a szavatossági idejük. (Mondják, hogy jó még attól, de én nem szeretném úgy forrázni a filtereket, hogy megelevenedik benne az élővilág.) A dögmeleg nyárban egyáltalán nem volt kívánatos a forró tea, mióta azonban két napja beállt a tél, újra teret hódít a forró főzet.

Kissé maradi vagyok teatéren: a fekete teákat kedvelem. Próbálkoztam én mindenféle zöld teával, és egyéb, más jellegű teákkal, de valahogy nem tudtam megszokni különc ízüket és illatukat. A fekete teában lehet bízni, ráadásul több forrás szerint is nagyon egészséges, antioxidáns hatású, szóval gátolja olyan enzimek működését is, amelyek negatív folyamatokat indíthatnak el a szervezetünkben.

Ami még nagyon jó a szokásosnak mondható (Earl Grey, Garzon, English, Indiai stb.) teák mellett, az a Pickwick trópusi gyümölcs ízű teája, amit sajnos kis hazánkban külön nem lehet megvásárolni, de a lila és a rózsaszín válogatásban benne van 5 filter belőle, érdemes megpróbálni minden gyümölcsteát kedvelőnek.

Teázzatok ti is, jól, csak ne áztassátok túl a filtert, mert úgy jártok mint én, az év elején. ;-)

Nincsenek megjegyzések: