Oldalak

2007. szeptember 13., csütörtök

PHP

Belevágtam! Mától hozzáfogok a webprogramozáshoz. Életemben nem csináltam ilyesmit, és tűrhetetlen, hogy mind a mai napig csak statikus weblapokat raktam össze. Éppen ezért fogok hozzá. Egyelőre mérsékelt sikereket érek én el ebben a dologban, és csak remélem, hogy előbb-utóbb átlátom annyira ezt az egész bonyodalmat, hogy eredményeket is produkáljak. Kicsit úgy érzem magam, mint ahogyan a tanítványaim érezhetik, amikor egy általam ismert és kedvelt programozási nyelvet oktatok nekik, de ők még csak az alapjait kóstolgatják. Olyan megfoghatatlan és új még az egész. Persze minden programozási nyelvvel így volt eleinte, de aztán ahogy megismertem, általában meg is szerettem őket. Ez azonban most valami egészen más... egyelőre optimistán tekintek előre.

Nincsenek megjegyzések: