Oldalak

2007. május 4., péntek

Google zeitgeist

A magyar Google-ön keresési gyakoriság szerint 12. helyen szerepelt a múlt hónapban a Comenius logo. Vagy az én tanítványaim táltosodtak meg, és éjt nappallá téve szedegetik az információkat a hálóról (mivelhogy programozási alapként most ezzel foglalkozunk), vagy pedig egy számomra igen meglepő jelenséggel állunk szemben. Hogy egy ilyen régi, viszonylag elavult "programozási nyelvre" való keresések száma (amellyel, valljuk be, nagyon jól lefektethetőek az elméleti alapok, és felkelthető az érdeklődés a programozás iránt) elegendő ahhoz, hogy a keresési toplista 12. helyét elérje, az mutat valamit.

Érdekes egyébként, hogy az országok 15-ös listáján sokkal több a nemzetközi kifejezés, mint a saját nyelvű szavak, valahogy mindenkit az angol kifejezések keresgetése vonz.

Érdemes nyomon követni a havi trendeket a Google-nél.

Nincsenek megjegyzések: