Oldalak

2008. november 24., hétfő

Kuba illata

Valamikor régen vásároltam magamnak egy parfümöt az Avon kínálatából, ennek neve Passion Dance for men volt. (Képünkön a barna üveges, mellette a női verzió pirosban.) Imádtam a kellemesen fűszeres, édes illatát. Aztán eltűnt a parfüm az Avon katalógusaiból, és ezt azóta is rettenetesen sajnálom, mert imádtam azt az illatot. Mielőtt kivonták azért még gyorsan berendeltem kettőt, de a parfümök már csak olyanok, hogy elfogynak: az utolsó üvegcse utolsó pár cseppjét sokáig őrizgettem, meghagytam szűkösebb napokra, de az aztán anélkül párolgott ki az üvegből, hogy fújtam volna belőle.

Ezt követően mindenféle mással próbálkoztam, de igazából egyik illattal sem voltam megelégedve, mígnem ma elfogyott mindenféle parfümömből mindenféle utolsó csepp, ezért arra kényszerültem, hogy vásároljak. Elhatároztam, hogy szaküzletbe vonulok, igényem kielégítendő. Ennek fényében tértünk be a helyi Rossmannbe, ahol ugye nem úgy nézegeted ám a parfümöket, ahogy te akarod, hanem kéred, aztán kis illatminta, meg ilyesmi, és ha tetszik, odaadják neked a tutit. Mondom is a nőnemű eladónak, hogy én olyan parfümöt keresek ám, ami édes-fűszeres illatú. Kivesz egy enyhén fallikus formájú, elbizonytalanító méretű, kubai szivart formázó parfümös üvegcsét a többi közül, határozottan megmarkolja a színben is elütő kupakját, megcsavarja erőteljest, majd kettőt-hármat fúv egy lapocskára, és odanyújtja hozzám, illatminta céljából.


Életemben nem voltam még Kubában, és nem is nagyon vágyom perpillanat, így nem is tudom, hogy milyen lehet Kuba illata, de ez az illat, amit akkor éreztem szinte tökéletes mása volt a Passion Dance-nek. A parfüm neve Cuba, és meg vagyok vele elégedve, ráadásul a 100 ml-es kiszerelés ára mintegy 1.600 magyar Forint, tehát nem is nagyon dönti anyagi csődbe az egyszeri magyar bloggert. És az ilyen vételeket szeretjük, nagyon.

Már a fürdőszobában is kezdem megszokni, ahogy a polcon meredezik, és nem ijedek meg, amikor fürödni indulok. :-)

14 megjegyzés:

misty írta...

Merevedik? :D

Thozoo írta...

Hát, ha akarod.

misty írta...

Akarom hát. Menjünk is azonmód, várom, hogy meredezzen! :D

Thozoo írta...

Oké, a fürdőszobában a második polcra tettem.

misty írta...

Haha, de vicces. :-) Nem kifejezetten arra gondoltam... :D

Thozoo írta...

Mindjárt jön Endoril, aztán mondja, hogy perverzió, ami itt folyik, meg kiskorúakmegrontása. Ahogy szokta. :)

Névtelen írta...

Hoppá. Megint elszabadultak az indulatok a kommentek között. :-D

Thozoo írta...

Megelőzted Endorilt. :-)

Endoril írta...

1. Néhány méterrel arrébb lett volna ott óvszer is...
2. Én is épp parfümöt szándékozok venni, de azt hiszem a Puma maga 3000-es árával ellentétben erősen bepróbálkozom ezzel.
3. Nem rossz kis marketingfogás lesz ez a Cubának.

Thozoo írta...

Én nem értem, írok egy illatról, aztán mindenki a kefézésre gondol. ;-)

Árérzékeny Endoriloknak volt kisebb kiszerelés, ami valóban kubai szivar méretű volt, és egy ezresbe került csak.

Endoril írta...

100 milli az a 'kisebb kiszerelés'?

Thozoo írta...

Nem, az a nagyobb. A kisebb nem tudom mennyi - gondolom, olyan 50 ml körül.

Unknown írta...

A képen melyik fajtája szerepel a Kubának? A gold? Én is most Kuba parfümön gondolkozom. Régebben szagoltam Red-et és Blue-t. Úgy emlékszem anno a Red tetszett jobban. Most néztem már van black is ott ahonnan venném. Te még mindig ezt a típust használod? Más Kubát próbáltál már? Ha igen milyen volt a benyomásod? Bocs a sok kérdést :)

Thozoo írta...

Kedves Zsolt!

Ez, amit én mind a mai napig használok és szeretek, a Cuba Gold. Még mindig tetszik az illata. Nem próbáltam több változatot belőle, sőt, nem is hallottam még róluk. Így aztán azokról nem tudok véleményt alkotni.